|
金日牙翠話冇整午餐喎,,,,
咁我地正系食魚片同燒賣,,,
我feel吾系好好姐,,,,
但冇辦法,,,,
今日中文堂超無聊,,,
勁多人訓左牙,,,,
我都想訓,,,
但我系好學生黎ge~~~(講笑)
so我冇訓到,,,
但又冇聽到喎,,,
金日miss ho 好吾開心,,,
because 我地math增強班有好多人冇番,,,,
好彩我有番,,,,
但冇番的就要留堂,,,,
so eng堂一開始吾系好嘈,,,
但之後就好嘈啦,,,
art : miss丁冇番,,,我系到做左一陣homework,,,
cl : 我冇得去圖書館,,,
我尋日留左堂,,
但佢又話冇留,,,
但最後佢話睇番先,,,
so比我地吾洗留,,,
上左圖書館一陣,,,
就放學,,,
之後同左牙翠去左天澤圖書館借書,,,,
見到穎儀,,,Y詩,,同金金,,,
之後睇左一陣書就走啦,,,,
|