|
金日冇啦啦又要我地番學喎,,,
吾番就要比家長信,,,
但學校又話上身要著運動服,,,
下身竟冇所謂,,,
但我覺得佢一就著曬運動服,,,
一就著曬便服,,,
吾通會好怪ge~~~
我地要去香港大球場,,
我去個陣好想吐GE,,,
但都冇吐到,,,
呵呵~~
去到我買左野食,,,
雞翼,,,20蚊5隻,,,,
好味,,,
但好貴,,
我地去到大球場大約2點到,,,
有D野睇,,,
之後個匯演系4-5點到開始,,,
我地睇左twins之後,,,,
老師就叫我地走啦,,,,
岩岩開始左冇耐,,,
就要走,,=="
番去個陣,,,
我訓左一陣,,,
之後俾牙翠整醒左,,
我地就系車到影相相啦,,,,
之後吾知點解miss俾我地系頌富落車,,,,
我同牙翠,,中有牙粉皮都有落車...
粉皮佢系頌富商場就走左lu,,,
之後我同牙翠就行去新北江,,,
買左野食就番homeee.....
|