jenny724
暱稱: 亞綸....TiAmo...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-12
2008-04-11
3a blog--copy
2008-02-06
2008-02-05
文章分類
全部 (204)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 204
留言總數: 69
今日人氣: 50
累積人氣: 2825
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

 

 

2007 年 5 月 6 日  星期日 晴天

香港十週年大匯演

金日冇啦啦又要我地番學喎,,,

吾番就要比家長信,,,

但學校又話上身要著運動服,,,

下身竟冇所謂,,,

但我覺得佢一就著曬運動服,,,

一就著曬便服,,,

吾通會好怪ge~~~

我地要去香港大球場,,

我去個陣好想吐GE,,,

但都冇吐到,,,

呵呵~~

去到我買左野食,,,

雞翼,,,20蚊5隻,,,,

好味,,,

但好貴,,

我地去到大球場大約2點到,,,

有D野睇,,,

之後個匯演系4-5點到開始,,,

我地睇左twins之後,,,,

老師就叫我地走啦,,,,

岩岩開始左冇耐,,,

就要走,,=="

番去個陣,,,

我訓左一陣,,,

之後俾牙翠整醒左,,

我地就系車到影相相啦,,,,

之後吾知點解miss俾我地系頌富落車,,,,

我同牙翠,,中有牙粉皮都有落車...

粉皮佢系頌富商場就走左lu,,,

之後我同牙翠就行去新北江,,,

買左野食就番homeee.....

刊登時間︰2007-05-06 11:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]