|
今日我同牙翠帶野番學食,,,
我帶o者o厘,,,
牙翠佢帶三文冶同沙津,,,
第一個小息完左,,,
我睇下do者o厘有溶,,,
但我睇到有隻甲虫系入面,,,
我驚到死死下,,,
之後牙肥豬幫我整番出黎,,,
但佢中系到玩隻甲虫,,,
佢都傻傻地ge~~
但都thx~~~
我同牙翠都好期待食飯,,,,
好好味....^^
中有金日掉左坐,,,
我同飛天豬坐,,,
呵呵~~
都幾好的,,,
但就要坐系教師桌前,,,
好難講野,,,
通2堂,,,
講咩牙王sir都聽到,,,
中有一個好好笑,,,
就系牙sir話咩匯豐銀行,,,
有個口號叫"環球xx,xxxx"
xxxxxx系要我地自己諗,,,
之後我同飛天豬都話環球+年華,,
講完我地都笑左一陣....
但牙sir又聽到,,,=="
我好想同牙翠坐牙,,,
但冇咩可能ge啦,,,
金次掉完坐之後,,,
牙MISS話下次就系6月GE LA~~~
之後就吾會再掉啦,,,
下次都冇咩可能一齊啦,,,
得番一次機會,,,
冇可能....
但金年可以同飛天豬坐都好過同美欣豬坐,,,
但我想同牙蕃茄瑤中有公雞俊坐,,,,
同佢地坐好開心ge~~~
但公雞俊上星期好似吾舒服,,,
系msn到睇到,,,
金日都吾系好有精神咁,,,
希望公雞俊快d好番啦,,,,
|