|
金日上堂吾系好特別,,,
通2 ,,, 一樣,,,
都系好無聊,,,
eng ,,, 我冇帶書,,,
so我用紙抄左d notes,,,
科學 ,,, 又系牙sir代,,,
我成堂系到睇書書,,,
有d人都系咁啦,,,
週會 ,,, miss冇黎,,,
吾知咩事,,,,
自修,,,
我睇書加寫美計的稿,,,
數學,,,, 做數,,,
一開始我做得己快,,,
我做完就系到睇書,,,,
但睇左一陣,,,
有d人中系到做緊數,,,,
之後miss話太慢,,,
要教左第2d先,,,
教完之後,,,佢就俾左好多math,,,
我差6條先做完,,
so我要bring math classwork番home做,,,,
中史,,, 有d人去左跨科遊"中"
但牙sir都照教書,,,,
教左一陣,, 就做作業,,,
5:10到去hill,,,
有個英文的野,,,
一開始玩左一個games,,,
之後就睇4眼雞丁,,,,
我都睇過左,,,
睇到成6點先俾走,,,,
|