2007-05-17
金日中文堂,,,,
吾知馬漢宜同趙振x做咩黎,,,
搞到miss同miss ho講,,,
之後miss ho系eng 堂到要佢地2個掉坐,,,
math ,,, 好多數做,,,
但我系小息到都做曬lu~~
通2堂 ,,, 又系好無聊,,,
日文堂,,, 好多人系到做中史作業,,
好彩牙sir冇罵,,,
中系4點到俾左我地自修,,,
佐倉老師好好人牙,,,,
可知點解近排吾多開心....
刊登時間︰2007-05-17 11:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]