|
金日我好無聊,,,,,,,,
因為fly天豬同mandy去左辯論比賽牙,,,,
佢地下晝就去左啦,,,,
下晝有圖傳堂,,,
要交圖傳牙,,,
我做左2次,,,
但2次都吾得,,,
我聽日要做第3次luuu,,,,
通2堂,,,
好無聊,,,
巨型恐龍又吾系到,,,
冇人同我講野,,,
金日day4,,
原本有得早放,,,
但我地班要補math,,,
so冇得早放,,,
math好難牙,,
好多野要記,,,
我都記吾到啦,,,
但F.3 d野中難牙,,,,
我一定要考好dddd牙牙,,,,
我同牙翠補完math就上左圖書館,,,
做左math classwork同基礎簿,,,,
放左學就去左新北江,,,
同牙翠買左野食,,,
就番home laaaa,,,
我知道左牙mandy佢地辯論輸左,,,
金次輸左,,,
咪下次再黎過囉,,,
我知道有一日佢地一定會winnn ge~~~
|