佛誕
金日我起身個陣,,,
我就想換33,,
想番學,,,
但又諗起金日吾洗番,,,
之後就又訓番,,,
金日好無聊咁去到4點到,,,
之後winnie又話去新北江,,,
咁我咪換33,,,
但我牙ma又話去,,,
咁咪要等埋佢,,,
我洗住頭等佢,,,,
之後去到5點到就去
去左食左d野,,,
就番home睇電視,,,
夜晚做左一陣功課,,,
就玩電腦lu,,,,
刊登時間︰2007-05-24 10:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]