|
金日我番學落左街,,,
點知好大雨,,,
so我叫左牙爸幫我拎把大傘俾我,,,,
中文,,,做課後練習,,同文章欣賞,,,
eng,,,系到教書,,,
同埋lo嘉俊,,,吳華樂俾miss調位,,,
math,,,又系做數,,,
做d全等,,,
科學,,,我調左位,,,
成堂系到做作業,,,
通3,,,上左一堂,,
之後牙sir吾得閒,,
俾左張工作紙我地就走左啦,,,
我都做左好耐牙,,,
CL,,好yeah,,,
吾洗去操場上lu,,,
上左圖書館,,,
幫牙lai mi mi 整33,,,
整左成堂啦,,,
整得好慢....慢.....慢....
|