|
金日我番學個陣見到馮sir,,,
佢一入到門口,,,
就同d領袖生講"d襪太長都吾得,,好似e 2個咁...."
之後就指住我同牙翠,,,
跟住我同牙翠就俾人捉左lu....
之後記低名就留左課室,,
eng,,,叫我地上堂作文,,,
點知miss邁得好慢,,,
冇時間作,,,
so有得番home作,,,
第1個小息,,,我去左圖書館借野,,,,
之後落地下拎粉筆,,,
拎完再上圖書館拎岩岩借個d野,,,,
通1,,,,miss 好耐先黎,,,
because金日要math quiz
so我一路等miss,,,,
就一路溫書,,,
math,,,要帶量角器同圓規,,,
我第1個小息去圖書館就系借e 2樣啦,,,
但都有好多人冇帶,,,
佢地要抄金日畫個d圖5次,,,
每個圖都要抄5次喎,,
都吾少ge~~~
有d人2個都冇帶,,
咁有d 2個都帶左,,,
咁我同飛天豬都有帶,,,
但牙馬漢宜同牙趙振x又冇帶,,,
咁miss要我同牙馬漢宜掉位,,,
之後我就要同牙趙振x坐啦,,,
同佢坐好無聊,,,
我好似同左佢講左2句野,,,
1) 馬漢宜好似電話響,,,
2)佢問我野,,,
之後我就答,,,
就系lee 2句,,,
美計,,,要俾一套33牙miss睇,,,
有一組冇做,,,
so要留堂 ,,,
我地上堂好無聊,,,,
中文,,,, 教左一陣書,,,
之後miss知我地要math quiz,,,
就俾左一陣我地溫書,,,,
我以為金次好易,,,
so我冇溫到,,
但我後黎先知要Quiz好多,,,
我之後金日就即刻溫,,,
CL ,,,math quiz ,,,
都吾系好難,,,
但我都驚會錯好多,,,
但e 家驚都冇用啦,,,
cl完左,,, 留堂,,,,
唉,,,
失敗.....
|