|
前排考試,,,都冇咩開電腦,,,,
成個考試先開左2日,,,
唉,,,,
好難得.....
講番考試,,,
金日考曬,,,,
我知我日文有80幾,,,
好左,,,
但通識好似差左(我覺得)...
其他就吾多知,,,,
金日放左學之後(大約11:30),,,,
番屋企睇左2個中宮,,,
之後同牙翠去新北江,,,
食左d野,,,
同buy左xx
去到3:45,,,,
之後牙翠去左我的屋企,,,
我原本要番小學探老師,,,
但大明吾記得左,,,,
so冇去到,,,
之後同番牙翠去新北江,,,,
行左好耐,,,
但都一冇所獲,,,
好失望....
我同牙翠行到7點半到就走,,,
番到home,,,
見到牙媽陪家姐去睇牙醫,,,,
咁我冇野做,,,
咪又去囉,,,
去到又要整d野,,,
好耐先睇得,,,
睇左都冇一陣就出番黎,,,
個醫生話我家姐有一隻牙中未換,,,,
so就好痛,,,
但e d野,,,
佢地吾做的,,,
so收左40蚊登記費,,,
但都吾知佢地做過d咩,,,,
= ="
金日好累......
|