|
金日終於到美設表演,,,,
準備左咁耐,,,
就系睇金日,,,
但金日我地系早會之後去優才室,,,,
之後排左一次成套睡公主,,,,
佢地個次排得好差,,,,
我心到都有諗佢地到時得吾得,,,,
但之後都就咁,,,,,
之後我地系第3組,,,
等第2組去到一半,,,
我地先上去,,,,
第1組 : 金金條裙成日整到張"登",,,,
佢地個咪又成日吾得,,,
好多人系到笑,,,
第2組 : 等吾到,,,
但佢地自己好似吾滿意,,,
做完之後系後台喊,,,
2B班個組 : 講錯野之後,,,
就系到笑,,,,
但我覺得佢地上左台的表現,,,
已經比之前的排練好,,,
因為尋日一d事,,,
so2樓的個個燈用吾到,,,
咁我系負責個個燈,,,
但又壞左,,,
咁我就俾左牙yu叫左我去幫佢地開關燈la~~~
我之後問佢地我開得岩吾岩,,,
牙yu話岩岩好,,,
^^好彩,,,
因為我地之前完全冇排過,,,
差吾多,,,
金日吳嘉明生日,,,
生日快樂..............
~ 相 ~











|