|
金日系6中聯校畢業典禮,,,
全校都吾洗番,,,
但F.2A,,3A..B,,就走吾掉,,,
唉,,,,
番左去都吾知做咩,,,,
又無聊.....
正系系到睇佢地系到拎獎,,,,,
放左學之後,,,,
就同大明去小學探老師,,,,
點知個到的校工話一定要等小學放左先可以去探老師,,,
但我地個陣先1點到,,,
咁我地去左元綠食野,,,
原本系15.5蚊,,,
但大明佢自己叫左D野,,
佢又俾左D我食,,,
咁我咪俾左20蚊佢囉,,,
反正我地又冇零錢,,,,
食完之後就去左書店睇左一陣書,,,
之後就去小學,,,,
咁我地番到去,,,
都吾知探邊個,,,
SO我去左圖書館,,,
搵葉老師,,,,
佢好忙,,
冇咩理到我地,,,
我同大明都好無奈,,,
之後我地上左7摟,,,
睇下有冇老師我地識的,,,
但都系冇,,,
SO咪算囉,,,,
之後走個陣我見到馮老師,,,
但佢就見吾到我地2個,,,
= ="
但佢都知我金日番過黎,,,
金日番去都吾知做咩,,,
好無聊,,,,
我同大明都覺得早知吾番,,,
^^但我覺得我下年可能都去一次,,,
因為葉老師話莊SIR下年可能番黎,,,
但e d都吾知點,,,
再睇下到時點先,,,
= ="
|