jenny724
暱稱: 亞綸....TiAmo...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-12
2008-04-11
3a blog--copy
2008-02-06
2008-02-05
文章分類
全部 (204)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 204
留言總數: 69
今日人氣: 40
累積人氣: 2815
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

 

 

2007 年 6 月 27 日  星期三 晴天

專長

金日miss話我地每人都有一個長處,,,

之後佢話好似另一個miss咁,,,

細細個就識好多野,,,

例如 唱歌,,,跳舞,,,,

唉,,之後佢就話叫我地親細個學多d野,,,

我個陣心裡面都有諗過e個問題,,,,

但我又諗起一d野,,,,

我小學叫過我牙ma比我學古箏or鋼琴,,,

但我牙ma又話吾好學,,,

到左我中學,,,

我真系想學小提琴,,,

我牙ma 系F.1個陣話好貴,,,,

咁又冇學,,,

我F.2個陣我牙MA又話俾我學,,,

但我系學校到學,,,

點知金年學校冇開班,,,,=="

咁我都吾洗指以我牙MA下年俾我LA,,,,

因為屋企又吾系好有錢,,,,

近排我牙MA每個月都冇餘下錢,,,

下年學校又吾知開吾開班,,,

出去學又好貴,,,

算啦,,,

E D都冇.....

咁吾通跳舞咩,,,,

我又吾識,,,

同埋一D興趣都冇,,,,

專長,,,

好多專長都系要用錢買,,,

吾系話我想有就有....

加上我成績又吾系好,,

我金次日文最少溫左2日,,,

但咪又系得80分,,,,

但有D人同我講,,,

佢溫左吾洗一日,,,

都有90幾分 ,,,

E D 就系天資的問題,,,,

我牙爺個到D孫,,,

個個入曬BAND 1 的學校,,,

得我同我家姐吾系,,,

中有牙,,,

佢地入BAND 1 學校,,,

但中系好好成績,,,,

搞到我同我家姐好似好差咁,,,,

就算我幾努力讀書都好,,,

我都系冇一D原本都系咁醒的人咁叻,,,

加埋有D人拎到好成績,,,

佢牙爸同牙MA都會獎佢地,,,,

有D人有錢,,,

又有D人有禮物,,,

但有次我數學拎滿分,,,

我都冇獎,,,

我吾系話我牙MA吾好,,,

只系就算我拎到好成績,,,

佢地都好似吾關佢地事咁,,,

但我一拎到差成績,,,

佢地又話我成日吾知系到做咩,,,

溫成日都溫吾好,,,

唉,,,,

 

 

P.S. 吾知ADA你睇吾睇到,,,

有一句野想俾你睇,,,

"愛情從來都吾系一個相等的天秤"

刊登時間︰2007-06-27 09:08 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]