|
金日miss話我地每人都有一個長處,,,
之後佢話好似另一個miss咁,,,
細細個就識好多野,,,
例如 唱歌,,,跳舞,,,,
唉,,之後佢就話叫我地親細個學多d野,,,
我個陣心裡面都有諗過e個問題,,,,
但我又諗起一d野,,,,
我小學叫過我牙ma比我學古箏or鋼琴,,,
但我牙ma又話吾好學,,,
到左我中學,,,
我真系想學小提琴,,,
我牙ma 系F.1個陣話好貴,,,,
咁又冇學,,,
我F.2個陣我牙MA又話俾我學,,,
但我系學校到學,,,
點知金年學校冇開班,,,,=="
咁我都吾洗指以我牙MA下年俾我LA,,,,
因為屋企又吾系好有錢,,,,
近排我牙MA每個月都冇餘下錢,,,
下年學校又吾知開吾開班,,,
出去學又好貴,,,
算啦,,,
E D都冇.....
咁吾通跳舞咩,,,,
我又吾識,,,
同埋一D興趣都冇,,,,
專長,,,
好多專長都系要用錢買,,,
吾系話我想有就有....
加上我成績又吾系好,,
我金次日文最少溫左2日,,,
但咪又系得80分,,,,
但有D人同我講,,,
佢溫左吾洗一日,,,
都有90幾分 ,,,
E D 就系天資的問題,,,,
我牙爺個到D孫,,,
個個入曬BAND 1 的學校,,,
得我同我家姐吾系,,,
中有牙,,,
佢地入BAND 1 學校,,,
但中系好好成績,,,,
搞到我同我家姐好似好差咁,,,,
就算我幾努力讀書都好,,,
我都系冇一D原本都系咁醒的人咁叻,,,
加埋有D人拎到好成績,,,
佢牙爸同牙MA都會獎佢地,,,,
有D人有錢,,,
又有D人有禮物,,,
但有次我數學拎滿分,,,
我都冇獎,,,
我吾系話我牙MA吾好,,,
只系就算我拎到好成績,,,
佢地都好似吾關佢地事咁,,,
但我一拎到差成績,,,
佢地又話我成日吾知系到做咩,,,
溫成日都溫吾好,,,
唉,,,,
P.S. 吾知ADA你睇吾睇到,,,
有一句野想俾你睇,,,
"愛情從來都吾系一個相等的天秤"
|