2007-06-23
e幾日考試,,,
日日都好遲先訓,,,
so金日成10點幾先起到身,,,
起左身牙yu就打電話俾我,,,
叫我去踏單車,,,
我話是但,,,
但點知佢話佢e家系大陸番緊黎,,
叫我食完就打俾佢,,,
但之後佢話佢單車冇氣,,
話下個星期先去,,,
咁我就系到玩電腦,,,
玩到4點到,,
就去新北江睇醫生,,,
我又冇份睇,,,
但又要我去,,,
= ='
唉,,,
又系無聊的一日....
刊登時間︰2007-06-23 10:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]