|
我吾知點解e排覺得屋企好悶,,,,
吾想系屋企,,,,
我金日放左學之後同左CKY去圖書館,,,
之後食左野,,,,
然後周圍行下咁la,,,
金日我同佢有好多野講,,,
我同cky講左好多秘密,,,,
同佢一齊講野吾洗諗,,,
吾洗諗下講左之後佢會有咩反應,,,
佢系一個好好的聽眾,,,
^^....
我覺得系e間學校最開心的事,,,
不外乎識到一個好知已,,,,
我都有好好珍惜,,,
但好多人都吾覺姐,,,
其實好多同學之間都存在一些其他人吾知的友情,,,,
亦存在一些不為人知的憎恨,,,,
人的心理系最難知的,,,,
|