|
金日朝早就去左梨木樹,,,
飲左茶之後就上左牙爺home,,,,
點知牙爺冇帶key,,,,
要等牙"麻"番先入得home,,,
我一入得home,,,
我就開電腦玩玩la...^^
玩到1點到,,,
就去葵涌廣場到行街,,,
我金日buy左一個袋,,,,
六姑同細姑話令wo...
但我就覺得麻麻,,,
行左成個下晝,,,
行到5點半就番牙爺home,,,
食埋晚飯,,,
睇左一陣漫畫就走,,
但我同家姐拎左牙肥一套漫畫,,,
"小孩子的玩具"
幾好睇,,,
有10集...
呵呵.....
金日好早走,,,
番到home先10點幾,,,
但鬼叫牙ma聽日要番工咩....
|