美設
金日放左學之後,,,
我就番HOME拎書,,,,
because 要拎番學校賣,,,,
賣完之後就同左ivy去m記食野,,,,
之後番圖書館同龜龜,,,ivy,,,劉冰,,,劉B,,,同張雪婷佢地練美設個畫劇,,,,,
又同佢地一齊整"避布",,,
我覺得整得吾錯,,,
之後又去掛戲,,,
掛到好晚,,,
我成9點半先系輕鐵站,,,
^^,,,
so金日好累累牙,,,
刊登時間︰2007-07-03 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]