|
金日放4:15,,,
放左學我放低個書包系home到之後,,,
就同左牙翠去元朗,,,
去到食左一個咩雜菌泡飯,,,
之後就行街la,,,
行左好耐,,,
行到好累就去左m記食雪糕,,,
之後就冇咁累,,,
之後牙翠話見到馬sir,,,
馬sir同佢個仔系到,,
佢地見吾到我地,,,,
吾通又話我地,,
because我地著緊校服,,,,
之後再行多一陣,,,
我同牙翠每人buy左一件33
之後就走lu,,,
番到home差吾多9點.....
金日派左d試卷,,,
中史...牙sir派到我個陣同全班講話,,,
我好左,,,我次次都50分到,,,
金次80分,,,,
佢講完我喊左,,,
吾系因為我覺得我高分左,,,,
而系上一次我中史50分都已經系過去左的事,,,
但佢又講番,,,
中要同全班講,,,,
又吾系高分過人,,,
佢呁算系咩意思,,,
佢系單單想話我好左,,,
定系有咩企圖,,,,
我吾知,,,
我亦吾想知道個答案,,,
佢系我心到已經吾算好,,,
我吾想佢系我心中再差d...
^^
|