2007-06-06
金日上週會堂,,,
好無聊,,,
講話水運會會唱校歌,,,
又話要我地練,,,
2班,,2班咁樣唱,,,
又講左d水運會的野,,,
上年都講過啦,,,
又講,,,
成堂週會就系咁過,,,
之後數學又話要系CL做數,,,
吾知點解我做得好快,,,
做曬都系過得半堂,,,
我好想上圖書館,,,
但如果我冇啦啦走左出去,,,
會好明顯,,
我咪想等賴mi mi or 牙翠囉,,,
但點知佢地去到放學都中未做完,,,
唉.......
刊登時間︰2007-06-06 10:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]