|
金日上中文堂,,,
要默書,,,
但miss默個陣又要我地答多一條問題,,,
咩分析題喎,,,
我想問下呢,,,
咩叫分析,,,,
聽日要交math 專題啦,,,
飛天豬佢地自己錄左,,,,
但我驚到時miss問起,,,
話邊個有做牙,,,,
佢地做左,,,
但又冇得燒碟,,,
但我覺得佢地一定會諗辦法,,,
因為佢地吾會俾自己欠功課,,,,
但我翵到時佢地又話我地3個吾做野牙,,,,,
但都吾系我地吾做野,,,,
只系我問過佢地,,,
佢地又好似吾知咁,,,
又吾理我,,,
唉,,,
希望聽日吾好欠功課啦~~~~~
|