|
金日我帶左傘番學校,,,
但點知番學同放學都冇落雨,,,,,
IL,,,派左考試時間表,,,
吾多想考試,,,
eng,,,,教左D英文,,,
都ok,,,
但吾記得luu,,,,
科學,,,又系好無聊,,,
系到做math,,,
擺到明佢睇到,,,
但佢冇話,,,,
佢落堂中話我地金日好乖,,,
梗乖啦,,,
差吾多個個訓曬,,,
中史,,,有2個冇帶書,,,
牙sir好吾開心,,,(好似)
平是我地冇帶書,,,
正系企一陣就得,,,
但金日佢地2個要落去牙,,,
math,,,做math,,,,
數傳,,,, 成堂系到教書,,,,
之後有一個字到比我地上網搵野,,,,
通2堂,, mandy,,張xx同ada去左禮堂,,
好無聊,,,
之後牙sir問我野,,,
我吾識答,,
但佢又成都要我答,,,
搞到我起碼企左成個字,,,
之後落堂,,,
但佢話下堂再問番我,,,
我都吾識,,,
佢點問我都系吾識ge啦,,,
金日系day4,,
早放,,,
放學同左牙翠去新北江,,,
之後就番home,,,,
e幾日發生左幾樣野,,,
但我冇打到系日記到,,,
呵^^
|