2007-05-14
金日上中文堂,,,,
好無聊,,同埋要默書,,,,
eng,,,小組討論,,,,
抽人出黎講,,,,
冇我份,,,
但miss話聽日又抽過,,,,=="
我怕我聽日吾知點牙,,,
math,,,做數,,,,
科學,,,,好無聊,,,
代堂牙sir自己系到講,,,
我吾多覺有人聽佢講囉,,,
通3 ,,,, 好好笑,,,
金日最開心的一堂,,,
呵呵^^
CL,,,入左hill,,,
冇得上圖書館,,,
但我系到傾下計,,,
都好開心,,,
放左學去圖書館還書,,,
之後番home,,,
刊登時間︰2007-05-14 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]