|
家人吾系應該互相信任咩????
我有一日放學同牙yu佢地組做美設個服裝設計,,,,
咁我地做到好晚,,,
成差吾多10點番到屋企,,,,
番到屋企我就話俾我牙ma知我去左做美設,,,
咁我個陣覺得冇咩野,,,,
但金日我家姐話俾我知,,,,,
牙ma吾信我個日系系學校,,,
覺我我去左第2到,,,,
我個陣好嬲,,,,
之後我問牙ma,,,,
佢話因為我冇開電話,,,,
但個日我電話冇電,,,,
咁我咪想關左佢囉,,,,
佢又話學校冇可能留我地d學生咁夜,,,,
佢"齒"終都吾信我,,,,
咁我冇野好講囉,,,,
如果佢吾信我的,,,,
我講幾多個解釋佢都系吾信,,,,
由金日開始佢就要我早d番,,,
我金日去左牙yu屋企,,,
我一到5點就打左番屋企,,,,
我話我食埋野就番,,,,
好無奈,,,,,,
吾通我日日超過5點就打番屋企咩,,,,
咁個日排緊個陣個個都好投入,,,,,
我又系打燈,,,,
我一放手,,,
燈就"儀"位,,,
咁吾通我叫佢地停咩,,,,,
佢地一排就排到9點幾,,,,
咁我都冇辦法,,,,
放左吾通我中打番屋企咩,,,,
打得黎都番到啦,,,,
咁吾通我牙MA想我點牙,,,
我由始至終都系吾想GE....
吾通你覺得我系特登的,,,,,
但你吾相信我都冇辦法.....
|