|
金日派左成績表,,,,
我下考的平均分真系俾我計中,,,
77.幾幾,,,
但全年的就系74.79,,,,
系吾錯...
但系我英文系全班第40,,,,
miss話分班系根英文分,,,
中話我地班會有4..5...個到入B班,,,
咁咪姐系我囉,,,,,
MISS話派完之後,,,
吾好喊,,,因為都冇做LA,,,
我知道之後我冇喊到,,,,
但全班放左學,,,
MISS走左出課室,,,
我就喊左LA,,,,
我真系好好好好好吾想,,,,
睇下我D成績LA....[全年] [班名次] [A/B/C/D/E]
英文,,,,145/200,,,,,40/44,,,,C
中文,,,,136/200,,,,,34/44,,,,D
數學,,,,183/200,,,,,6/44,,,,A
通識,,,,163/200,,,,,16/44,,,,B
科學,,,,109/150,,,,,20/44,,,,C
中史,,,,69/100,,,,,39/44,,,,D
電腦,,,,69/100,,,,,23/44,,,,D
數傳,,,,61/100,,,,,29/44,,,,D
日文,,,,36/50,,,,,36/44,,,,C
普通話,,,,34/50,,,,,38/44,,,,D
體育,,,,42/50,,,,,3/44,,,,B
視藝,,,,冇,,,,,5/44,,,,B
音樂,,,,,冇,,,,,1/44,,,,B --- 我地都冇音樂堂,,,點會有分.....
|