|
金日我再一次認為我下一年入B班,,,
因為金日結業禮之後,,,,
牙SIR同我地2A,,B班派通告,,,
我地班都有成30幾個有牙,,,,
佢地要出去拎,,,,
得幾個冇,,,
可能E幾個就系下年入B班個幾個,,,,
有我,,鄭曉彤,,,梁穎儀,,,馬漢宜,,,吳華樂,,,葉桂珠,,,吾知IDY系吾系,,,,
岩岩好,,,
有幾個B班有D都有通告,,,,
咁姐系話有B班會有人入A班,,,,
個張通告系話暑假番學校補課,,,,
英文好先有,,,
鬼叫我英文吾好咩,,,,
算啦,,,
可能有得同龜龜,,牙YU一班.....^^
|