屯門
金日同牙ma,,家姐去左屯門,,,
去到行左一陣就去食野,,,
我原本想食suhi,,,
但好好好貴,,,
so冇食到,,
之後又睇左一陣,,,
就決定食m記啦,,
食到好飽,,,
牙ma同家姐都食吾曬,,,
得我食得曬,,
牙ma食左海皇x店的野,,,
我家姐就食飯,,
之後行多一陣,,,
去左許留山飲一杯野,,
就去左朱姐姐的屋企lu...
去到睇左d相,,,
同埋康熙來了,,
好好笑,,,,
之後系佢地屋企拎左d碟就走人,,
刊登時間︰2007-08-06 01:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]