2007-07-31
金日番拔尖,,
mandy冇番,,,
eng我就好好好無聊咁過左,,,
math就有家華,,monday,,rain,,,同tony佢地陪,,,
好好多...
d math好難,,,
我同monday成堂都系到笑,,,
放左學之後我又系去牙茹屋企做功課,,
倣左一陣,,,
我又睇左死亡筆記2,,,
好好睇,,,
我覺得L好慘,,,
我想L吾死,,,
但牙茹就想夜神月吾死....
= ="
刊登時間︰2007-07-31 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]