|
今日測測下驗~~~
警鐘向左,,,
但我地都系要落操場,,,,
個陣我地測緊英文聆聽,,,
so落去個陣好多人系到講答案,,,
但都冇辦法,,,
牙sir話比我地知,,,
可能會補測,,,
我估都系ge la~~~
可況牙ada話一定要補測,,,
吾通佢叫佢牙ma黎投訴,,,
唉,,冇理la....
點知我番到屋企中黑,,,
我番到屋企,,,
見到我屋企的一個倉鼠籠開左,,,
中有一隻倉鼠走左wo~~~~
我搵左好耐,,,
最後我放左d野食系我屋企的一個地方,,,,
之後隻倉鼠就走左出黎食野,,,,
咁我就捉番佢番籠到la~~~
驚死我牙.....
|