| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2007 年 8 月 17 日 星期五 |
 | |
|
2007-08-17 |
|
金日去左圖書館拎預約的書,,,
有2本...
之後想借書..
但又睇吾岩...
中有好多功課未做牙..
= ="
我好想學小提琴牙...
吾知牙ma俾吾俾我系出面學呢..
我睇過嘉湖銀座個間..
一個月4堂..
每堂1個中,,,
要710蚊...
我又上網睇過..
一個琴要500蚊到...
因為系初學...
吾洗咁貴的琴..
其他牙蕊佢又吾學,,,
都吾知要琴黎做咩...
不如俾我算啦....
佢咩都要學,,
但買左d野番黎又吾學...
如果俾左我,,,
咁牙ma一定俾我學啦...
......><..
|
|
刊登時間︰2007-08-17 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 204 | »
|