今日下晝去拉負離子呀...............>"<
拉到我好眼訓...我覺得間野d服務態度都係麻麻地....
拉完之後就陪波波去剪頭髮....
但係我七點鐘就要走了...因為佢地話出去吃飯喎~
原來爸爸媽媽已經好返了...
我都話我爸爸比女人還要善變呢.....=.="