嘩嘩~今朝阿媽又整壽司食啦~好味~正過尋日果d~~hehe~
唉呀呀....><"...今日chem 果個小測...
mc錯左3題呀...LQ又錯埋d無聊呀.....><".....
o個4分冇得好唔抵呀><"><"
呵呵呵~夜晚我煮左碗蜜糖雞翼~超正~
係有史以黎煮得最好ge一次黎架~><"~
之前煮果d...唔係甜得濟就唔夠甜...再唔係就仲有一dd唔熟...
第一次就仲衰...煮到...唉...唔好提啦~
今次呢~就煮得岩岩好啦~d味又岩岩好啦~熟ge程度又岩岩好喎~
咁多個岩岩好加埋就緊係超級好啦~haha~~
今個禮拜好多野做呀...
後日chem要默書...
之後果日中文又要小測...唉唉唉...唔努力就冇架啦~
所以...同志們~我們要加油啊><"><"><"><"><"
聽日田徑隊要選拔呀...我做timer呀~~haha~~
好緊張呀….><"…..計錯時就搞笑啦~呵呵~
|