今日涼涼地~唔錯唔錯~
哈哈~我果份phy小測唔洗(手羅)0分呀~
哈哈~仲比最原先諗果個分高左1.5分添~正呀~
不過...都係唔合格...唉...算啦...
係咁架啦...睇下遲d去邊度補習啦...唯有係咁咋~
我聽日要返大陸啦...所以今日要好努力咁做晒d功課佢呀><"
今日睇左本小說...睇到我幾乎喊囉...
雖然來來去去都係果d劇情架啦...不過都係想喊~hehe~
個作者寫得幾好~唔錯唔錯~