唉唉唉...今日上完a.amths之後都要比德成打多兩野先走得...=.="
仲要比佢話我懶到連比人打都唔快d走...=.=...我鬼知佢要打我兩野咩...=.="
跟住就同波波同淘淘去左麥當勞度食野啦....哈哈~
對住我久違了的麥當勞...我ge心情難免有點兒興奮呢~kaka~