哈哈哈!!!考完chem之後我就好開心啦.....仲好輕鬆添....><"
成績呢樣野....勁派成績表先算啦....
同埋....成日都有人同我講.....校內試唔重要....最重要都係會考呀~
所以~今次考成點都冇所謂啦~~^^~~唔考都考晒啦....冇得點喎~係咪先??