唉唉...呢幾日都唔知寫咩好啦... 不過如果想知呢...係我個留言板度都大概睇到d ge... 今日上堂...居然係有精神囉... 以前係上到死下死下咁架...^^~ 今日佢地教ge野...我都係處於呢個明同唔明之間咋~~哈哈~~ 放左學之後...係咁上佢個留言板度囉...但係佢都未覆... 之前仲話test完一日就留一個言比我... 但係宜家...我等左成晚都見唔到佢覆我囉...........心淡