趕 Lab report 趕到傻左..........=3=..... 下次唔敢再係前一日做啦.... 點都係抄左果一大堆野先......-.-.... 我隻腳板................................................-.-... 哈哈~尋日整ge芒果芝士蛋糕好味呀.....-v-...... 美中不足ge就係個餅.....唔好食的....唔滑....-.-...