呵呵~今日終於都有返心情啦....識得講笑...^_^ 下晝同大波波去左補PURE MATHS... 估唔到個肥嘟嘟阿SIR竟然認得我地兩個喎... 冇見咁耐...佢好似瘦左同黑左喎...仲好似唔同左樣...-.- 原來得好少人補佢咋...今日講GE野都OK啦... 又係佢慣用GE方式...我地又補慣左...唔錯唔錯... 今晚我又唔知打左幾多次電話啦...-.-... 但係係我努力打電話GE情況之下... 終於都傾掂聽日D野...^^...