I love
Y0U*``.
MORE~
TheN ,,
Every**
OnE
1luvy0u♥
jennyleung94
暱稱: 青蛙`<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
about friends!
about l0ve!
最新文章
2011-02-22
2010-10-04
2010-01-03
2009-12-25
2009-11-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my babiii~
my xg
考君
每月文章
  2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天



y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
1 luv mY l0ve

日日如事,都要番學番學"-3-
升上f.3之後,慢慢覺得辛苦左好多"
開左學冇幾耐,又話要默書啦"唉-0-"
聽日要背默地理啦"-3-"
過完個中秋又話要默中文同英文啦"
又多左功課-.-"上年係日日都冇功課的"xd
又多左3科"慘lu"-v-"

 

p.s
中秋去邊好牙?!
超期待xd
唔知可以玩到幾點呢"
我要玩通頂xdd-.-"

親愛的朋友"
我們去邊好"-3-"

 

 

您回來便好了"
超掛住你的說"xd

 
 
 
 
   I just close my eyes and I'm with y0u
   and all that I s0 want t0 give y0u babe
      
          
打篇野既時間`:2008-09-11 07:28 PM 親愛的`寶唄們的c0m  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天



y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
1 luv mY l0ve

日日都要番學番學"/33\
超唔想番囉"-3-"
帶成7本書番學"-0-"
掂!-v-"
調位"-.-
又係坐番果個位"
唔洗郁...-0-"
期待緊個中秋節"^^
去玩"......
不過都唔知去邊好"/33\

 

-與您的感情是否淡了?!
-♥朋友常勸告我;不要想太多
-♥日子和時間見證著;我們的話愈來愈少
-♥無奈我總放不了手;不敢向前向後
-♥路人甲喜歡你;卻能令我嫉妒
.)-♥慢慢步入失戀地帶.還有誰會想把我了解;<}
-♥我們即將要分開了>
-♥怎麼辦?!叫我怎麼辦?!
-♥我已經忍到極限了>
-♥我已經很辛苦了>

-也為你哭過了>
-
♥無謂謊言我已聽得多.別要再欺騙我可不可;

 

 
 
 
 
   I just close my eyes and I'm with y0u
   and all that I s0 want t0 give y0u babe
      
          
打篇野既時間`:2008-09-08 06:24 PM 親愛的`寶唄們的c0m  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天



y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
1 luv mY l0ve

番埋今日聽日就要放番4點lu..../33\

英文

我最愛既miz chan"xdd

miz chan有左bb"xdd

仲要講埋10月中放假..-.-"

數學

個牙s!r新黎的

成個低能兒咁-3-"

講d野好lun低能的

又成日講埋晒d廢話"-v-"

仲要係訓導黎tim-0-"

我要曾s!r教番*v*xd

isp(物理)

牙婆教..-,-"

lun煩囉"

又要跟學号坐..-3-"

唔跟洗死咩..

lun多野講\ __ /

 
 
 
 
   I just close my eyes and I'm with y0u
   and all that I s0 want t0 give y0u babe
      
          
打篇野既時間`:2008-09-04 01:39 PM 親愛的`寶唄們的c0m  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 9 月 3 日  星期三   晴天



y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
1 luv mY l0ve

今日上堂lu..

不過都係12點放..xd

星期5就放番4點lu..-v-"

中文....

哨牙leelun到死...

悶到咁滯..-3-"

miss一比功課....

即做*v*...

經公....

未買作業...

咁就要罰企囉..-v-"

問書..全班都唔識....-3-

全班都要罰抄.....

抄完先走得.....-.-"

miss Lo煩左咁多嫁......"/33\

2條粉腸lun煩.....

lun要教中文經公....-v-"

 
 
 
 
   I just close my eyes and I'm with y0u
   and all that I s0 want t0 give y0u babe
      
          
打篇野既時間`:2008-09-03 01:47 PM 親愛的`寶唄們的c0m  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天



y0ur l0ve Is all I thInk ab0ut!-*~]
1 luv mY l0ve

1/9

開學啦"xd

730先起身-3-"

番學-v-"

8點先番到去..

3d班....=]

d人走左幾個..

已經唔係上年既2d既同學仔lu./33\

又要對住2粉x'-,-

煩死.....

好ya~

終於唔洗排第啦^^xd"

 
 
 
 
   I just close my eyes and I'm with y0u
   and all that I s0 want t0 give y0u babe
      
          
打篇野既時間`:2008-09-01 03:24 PM 親愛的`寶唄們的c0m  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]