╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2006 年 2 月 15 日  星期三   落雪


悶... 分類: 未分類

今日7點起身~~跟住就換3個d啦~~

跟住就番學~~上堂落堂~~

過下過下~~又放學喇~~

今日又係冇乜特別野~~

不過後日家長日~~唔洗番學~~

yayaya~~



« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 100 | »