╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天


同羅友去左睇戲~~ 分類: 未分類

今日11點同羅友去左睇戲~~~去到食左個吉野家~~~跟住就去睇喇~~

我地就睇左霍元甲~~都ok好睇~~跟住就番去~~再番屋企換33~~

跟住就去打波~~去到有周仔,呀永,茅王個d啦~~同人鬥波~~~

有win有輸咁啦~~~打到6點幾~~呀永話番去鮏人利是~~

我心諗~~都過左年啦~~~鮏毛咩.....

跟住又打波~~打到7點幾同周仔番屋企~~

(前幾日都冇打日記~~以後都會打多d架喇~~多d黎睇呀~~)



« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 100 | »