╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2006 年 2 月 27 日  星期一   晴天


今日又要番學 分類: 未分類

今日一起身就精神哂∼∼

第一次炸∼∼

呵呵∼∼

跟住就換3啦∼∼

跟住就番學∼∼

番到去同d fd落左去食野∼

跟住去早會∼∼

up左起多野∼∼

跟住上堂∼∼

中文∼∼

好快咁就過左喇∼∼

家政∼∼

整野食∼∼

整埋個d叫咩珍珠丸∼∼

整左出黎超好味∼∼

嘻嘻∼∼

跟住小息∼∼

都係咁啦∼∼

好快就過左∼∼

英文堂∼∼

做作文改正∼∼

我全班最高分∼∼

所以冇乜野改∼

所以好快就改哂∼

跟住又打鍾喇∼∼

科學堂∼∼

做功課∼∼

都未做哂就落堂∼∼

lunch∼∼

食飯∼∼

食完落去買野飲∼∼

同埋去睇人打手球∼∼

又打鍾∼∼

數學∼∼

玩玩玩∼∼

又落堂喇∼∼

嘻嘻∼∼

最尾個堂∼∼

有2個衛生署既人黎講野∼

跟住好快就落堂喇∼∼

跟住去左同d fd食野∼∼

我冇得食∼∼

因為我冇哂錢∼∼

kaka∼∼

跟住就番屋企喇∼∼



« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 100 | »