|
2006 年 2 月 27 日 星期一  |
| 今日又要番學 |
分類: 未分類 |
今日一起身就精神哂∼∼
第一次炸∼∼
呵呵∼∼
跟住就換3啦∼∼
跟住就番學∼∼
番到去同d fd落左去食野∼
跟住去早會∼∼
up左起多野∼∼
跟住上堂∼∼
中文∼∼
好快咁就過左喇∼∼
家政∼∼
整野食∼∼
整埋個d叫咩珍珠丸∼∼
整左出黎超好味∼∼
嘻嘻∼∼
跟住小息∼∼
都係咁啦∼∼
好快就過左∼∼
英文堂∼∼
做作文改正∼∼
我全班最高分∼∼
所以冇乜野改∼
所以好快就改哂∼
跟住又打鍾喇∼∼
科學堂∼∼
做功課∼∼
都未做哂就落堂∼∼
lunch∼∼
食飯∼∼
食完落去買野飲∼∼
同埋去睇人打手球∼∼
又打鍾∼∼
數學∼∼
玩玩玩∼∼
又落堂喇∼∼
嘻嘻∼∼
最尾個堂∼∼
有2個衛生署既人黎講野∼
跟住好快就落堂喇∼∼
跟住去左同d fd食野∼∼
我冇得食∼∼
因為我冇哂錢∼∼
kaka∼∼
跟住就番屋企喇∼∼
|
|