╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


今日去左踢波~~ 分類: 未分類

今朝一起身~~好眼訓~~不過冇計~~要番學~~

嗚嗚~~冇得訓^^"

跟住換3呀個d啦~~跟住就番學~~

番到學校~~就同d fd去小食部買野食~

跟住就上堂~~第一堂~~pe~~打手球~~

中文堂~~miss有私人野要做~~唔洗上~~係度玩~~

第3,4堂都係好悶~~食飯....

成班比人留~~冇得去玩~~

第5堂~~呀sir又有野做~~又唔洗上~~勁正~~kaka~

跟住科學~~玩呀玩~~又放學喇~~

放左學同d fd去左踢波~~踢到8點先番屋企~~

跟住沖涼呀食飯~~依家??咪打緊日記囉~~

呵呵~~



« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 100 | »