今日番學個d啦∼∼
上英文堂∼∼根根冇野笑∼∼唉....
到左中文∼∼老師係到話我地班∼∼
好快就過左喇∼∼
音樂堂∼∼睇戲∼∼
又過埋∼∼
食飯∼∼今日d飯超正∼∼
kaka∼∼
中史∼∼
唔知點解上上下堂訓低左∼∼
最尾個堂∼∼成班呀sir上左黎∼∼
話咩查野∼∼搞左好耐∼∼成4點9先走得.....
=.=.......
間接留左堂∼∼∼我地成班都好唔鋸∼∼
不過算......番左屋企冇野做∼∼
到依家咪打日記囉∼∼