今日同羅友去踩單車∼∼1點踩到3點∼∼ 羅友原來唔識踩∼∼搞到抄左次車同埋撞到個人∼∼ 哈哈∼∼笑死我∼∼跟住踩踩下見到郭皓∼∼ 咁咪同佢一齊踩囉∼跟住2點到佢話夠鍾走∼∼ 咁佢咪走左囉∼∼跟住我同羅友再踩∼∼ 踩到3點到∼∼叫左郭皓黎打波∼∼ 跟住又叫埋李逸朗∼∼跟住就玩左陣∼∼ 去食下野咁∼∼6點幾就番左屋企∼∼