╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天


今日比人捉tim..... 分類: 未分類

唉............今日番學~~去食野啦~~咁啦~~

到左第一堂~~上上下堂比人捉.........佢仲要係走上黎捉wor~~

話咩頭髮過長..............=.=.............我個班有4條友比人捉~~

佢本身見我唔到~~因為我扮訓~~~

唉.....不過我成日都比人捉~~所以佢諗住走個陣就話...........

黃佩強出黎~~跟住我就走出去~~咁就比人拉走左~~無奈~~

跟住就落左去坐~~跟住又叫我地自己剪~~

跟住咪剪囉~~佢叫我剪後面~~咁咪剪囉~~剪左少少~~'

佢就比我走喇~~比佢吹脤~~

跟住小息呀~~個d啦~~放左學~~就番屋企~~

乖仔呢???哈哈~~



« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 100 | »