╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


去camp 分類: 未分類

前幾日去camp~~都係咁啦~~~冇乜野做~~悶~~~

又唔知點解我個間野特別臭~~唉.........

不過又同d fd夜晚玩~~食野~~吹水~~超開心~~

所以都唔知好唔好~~

不過d活動就好鬼死悶...............日日都要去個個大禮堂成幾個鍾~~

聽呇a係度講廢話...........無奈...................

不過最無聊都係朝早個陣去~~夜晚去唔知點解d野特別好玩~~~

所以都過得幾快下~~~第二日夜晚去~~過得仲快~~~因為老師比妘”p家相機比我~~

幫宎v低天才表演同玩緊個d既情況~~吤禰s我可以周圍走~~周圍影~~

咁就過左呢晚~~~

個度D野都幾好玩~~~(係自由活動個陣~~)

早午晚三駱野食都好正~所以去呢個camp都幾好~~~



« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 100 | »