前幾日去camp~~都係咁啦~~~冇乜野做~~悶~~~
又唔知點解我個間野特別臭~~唉.........
不過又同d fd夜晚玩~~食野~~吹水~~超開心~~
所以都唔知好唔好~~
不過d活動就好鬼死悶...............日日都要去個個大禮堂成幾個鍾~~
聽呇a係度講廢話...........無奈...................
不過最無聊都係朝早個陣去~~夜晚去唔知點解d野特別好玩~~~
所以都過得幾快下~~~第二日夜晚去~~過得仲快~~~因為老師比妘”p家相機比我~~
幫宎v低天才表演同玩緊個d既情況~~吤禰s我可以周圍走~~周圍影~~
咁就過左呢晚~~~
個度D野都幾好玩~~~(係自由活動個陣~~)
早午晚三駱野食都好正~所以去呢個camp都幾好~~~
|