今日........第一堂.....pe......要做體能考試~~赲到爆.......
第二堂~~中文~~因為個老師係我地個班主任....所以就傾去camp d野~~~
小息........................跟住maths同通識~~~係度玩~~~kaka~~
食飯...........食完去操場同人打波..........
打完......到英文.....個老師又係我地個班主任.........(我地有2個班主任)
不過佢就冇同我地傾~~因為佢知第二個班主任同我地傾左~~~
跟住佢就俾番本作文簿俾我地~~~~~要我地改正.......咁就過埋呢堂~~~
最後個堂科學......我又係度玩野~~~kaka~~
個miss同我地對番本科學作業~~~
咁就放學~~~
但係今日通識堂個陣太嘈~~~比miss留堂~~~
d女仔好快就比miss放走~~~跟住到男仔~~~
逐個逐個咁放~~~老師最晏放我......嗚嗚~~~不過我算~~~當豪比佢~~
跟住就番屋企~~~~
|