╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天


無聊的一天~ 分類: 未分類

今日........第一堂.....pe......要做體能考試~~赲到爆.......

第二堂~~中文~~因為個老師係我地個班主任....所以就傾去camp d野~~~

小息........................跟住maths同通識~~~係度玩~~~kaka~~

食飯...........食完去操場同人打波..........

打完......到英文.....個老師又係我地個班主任.........(我地有2個班主任)

不過佢就冇同我地傾~~因為佢知第二個班主任同我地傾左~~~

跟住佢就俾番本作文簿俾我地~~~~~要我地改正.......咁就過埋呢堂~~~

最後個堂科學......我又係度玩野~~~kaka~~

個miss同我地對番本科學作業~~~

咁就放學~~~

但係今日通識堂個陣太嘈~~~比miss留堂~~~

d女仔好快就比miss放走~~~跟住到男仔~~~

逐個逐個咁放~~~老師最晏放我......嗚嗚~~~不過我算~~~當豪比佢~~

跟住就番屋企~~~~



« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 100 | »