今日冇乜特別∼∼∼不過我今日上英文堂個陣∼∼∼我咁o岩托住個頭∼∼∼合埋隻眼∼∼咁o岩校長見到∼∼∼
佢就話我訓覺∼∼>.<∼∼∼跟住佢就叫我跟住佢行∼∼我就跟佢行到去醫療室∼∼佢叫d人比左杯水比我飲∼∼
跟住又叫我跑籃球場三次∼∼我心諗:三個炸,呵呵∼∼
跟住跑完之後∼∼佢就問我∼∼駛唔駛叫你老豆接你番屋企訓∼∼∼我話唔駛∼∼∼
佢就問我叫乜名∼∼∼我就講左我個名出黎啦∼∼∼跟住佢就叫我番上課室la∼∼∼∼
>.<幾黑仔呀..........唔知乜事就話人訓覺∼∼∼>.<