╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2005 年 10 月 23 日  星期日   晴天


今日打波超好笑~~~ 愉快 分類: 未分類

今日悶悶地啦~~~跟住就去左人地屋企~~~玩左陣~~~就去打波la~~~

我地叫左彭雞~~呀永~~朱傑~~~羅友~~~彭璟~~我地射左一陣波就同人比賽~~~

我得登玩野~~~是但打~~~係到玩野~~~跟住d人就走哂~~得番我地~~~我地就玩out~~

我地射黎射去都冇人入波~~~跟住我射入左球三分波~~~跟我後面個個唔夠力射~~~air左~~

超好笑~~~跟住我地又係度講笑~~大家串大家~~又話個個射唔入~~~又話個個係kid子~~~

超好笑~~~跟住我地就玩第二隻game~~今次冇乜野好笑~~但係我有一球超好笑~~~我本身差一分就win~~

跟住彭璟炸我板~~炸到去中場個度~~佢地諗住我實會冇一分~~點知我一射~~~入左~~~我地個個都係度笑~~

我咁就win左la~~呵呵~~~



« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | »