今日悶悶地啦~~~跟住就去左人地屋企~~~玩左陣~~~就去打波la~~~
我地叫左彭雞~~呀永~~朱傑~~~羅友~~~彭璟~~我地射左一陣波就同人比賽~~~
我得登玩野~~~是但打~~~係到玩野~~~跟住d人就走哂~~得番我地~~~我地就玩out~~
我地射黎射去都冇人入波~~~跟住我射入左球三分波~~~跟我後面個個唔夠力射~~~air左~~
超好笑~~~跟住我地又係度講笑~~大家串大家~~又話個個射唔入~~~又話個個係kid子~~~
超好笑~~~跟住我地就玩第二隻game~~今次冇乜野好笑~~但係我有一球超好笑~~~我本身差一分就win~~
跟住彭璟炸我板~~炸到去中場個度~~佢地諗住我實會冇一分~~點知我一射~~~入左~~~我地個個都係度笑~~
我咁就win左la~~呵呵~~~
|