|
琴日睇電視睇到好晏
搞到今日成12點先起身
一起身就仆入廁所刷牙洗頭
跟住就拿拿聲換好3
衝落樓下搭小巴返學校返教會
用最快ge速度跑返去
跑到成隻狗咁...點知都係遲到''
入去之前好淆比周姑鬧la
點知佢今日去左大6傳福音
唔知幾時先返
早知就唔跑返去慢慢行- -''((其實我一早知,,係我唔記得左''))
一返到去又唔知做咩要企起身唱歌
唱完歌d哥哥姐姐教我地靈修
睇完一段經文之後比十分鐘我地諗
段經文點解有咩意思
都唔知比十分鐘我地做咩
一睇就知點解
係到晒時間''十分鐘之後
個姐姐逐個逐個問我地點解
個個ge答案都差唔多...到我果陣都冇野好講了
靈修完就玩遊戲la
係到玩踩報紙o晒嘴...得果兩份報紙
就要企8個人上去''
跟住又話咩要得10隻腳企係上面la
咁我就咩高錕,,我咩佢果陣
佢隻手不時撩我個胸好q痕
當果d人數完我地有幾多隻腳之後
就即刻放底高錕,,叫其他人咩佢
玩完...我地男子組張報紙踩到唔知點咁
跟住成班人去食野
我同高錕去吉野家諗住買走拎上去KFC同佢地一齊食
點知我果個飯就冇得拎走
高錕就上去同佢地食,,我就食埋先上去
上到去''無奈地睇住佢地食自己就冇得食
佢地食食下行埋黎話請我食雞胸肉
舊肉勁大舊...
食完野又唔想返屋企就去左姚文杰屋企打機
發覺佢地係唔識玩射擊Game ge= =''
因為玩得太投入...冇留意原老婆打過比我><
之後打返比佢...佢好似唔開心咁''
玩左好耐...6點幾7點先走
今日ge野都差唔多了
唉.....日日都有街去就好了/.\
|